maart 2018 • Lachen
Nederland slacht brillenreclame Froger: “Met je multifocááále kunstkop”
Irritante reclames schijnen te werken, en dat is waarschijnlijk de reden dat we sinds een paar weken de wanstaltige brillenreclame met René Froger voor onze kiezen krijgen.
Froger besloot net als zijn collega Jan Smit (Pearle, Pearle, Peaaaarle) zijn zakken te vullen bij een opticien. De Topper blêrt ons dagelijks luidkeels toe vanaf ons televisiescherm en dat drijft veel Nederlanders tot wanhoop.
De volkszanger wordt compleet met de grond gelijkgemaakt op, bijvoorbeeld, Twitter. Eyelove spint waarschijnlijk garen bij alle aandacht, maar of Froger er zelf nu zo blij mee moet zijn?
Artikel verder na advertentie
Artikel verder na advertentie
Eerst staat Jan Smit te zingen voor Pearl. Nu die tenenkrommende reclame van Eyelove brillen met René Froger.
Maar ik snap het wel.
Ik zou mensen die naar hun muziek luisteren ook alle sterkte wensen.
— Jasper Schilder (@jasperschilder) February 28, 2018
René Froger: ik kom voor een multifocale bril
Eyelove: Oh, u bedoelt onze Eyelove multifocale bril
René Froger: Dat zeg ik toch hoer— Trevor Fitzright (@T_Fitzright) February 27, 2018
Ligt het aan mij? Ik verdraag die #eyelove reclame niet. Echt, krijg er fysieke onpasselijkheden van.
— Janita Tabak (@JanitaTabak) March 3, 2018
'Ik ga naar Aaailoffff'. Flikker op man, #Froger. Met je multifocale kunstkop. #Eyelove. pic.twitter.com/iZCVRdjaW6
— Eric Schuurman (@SchuurCom) February 26, 2018
?Ik wil een multifocaaaa…*VLABAM!* #renefroger #eyelove pic.twitter.com/3OXdYOzwXY
— Dennis Engelen (@Dennis_Engelen) February 25, 2018
En als absoluut dieptepunt dat gore vette #MeToo knipoogje. Wat een enge man ????? #eyelove
— Opbergje (@Opbergje) February 25, 2018
Ik weet niet wat het is maar volkszangers en brillenreclame's zijn niet echt een match made in heaven. pic.twitter.com/Ezn9fNRmvK
— Daan Jongen (@Daanjongen) March 5, 2018
[Het is het jaar 2054]
Nederland is bedolven onder een immense ijskap. Ergens klinkt nog een commercial van EyeLove.
— Merijn© (@MerijnAAA) March 1, 2018