?>
Logo Goals and Glamour
Trouwring kapot voor invalbeurt

Wil je invallen, mag dat niet omdat je je trouwring nog om hebt. Wil je die af doen, lukt het niet.. Erg vervelend allemaal, voor deze speler uit de Venezolaanse competitie. Na tien minuten maakte Anzoategui-speler Rolando Escobar zich klaar voor een invalbeurt, daar kwam het echter nooit van.

De middenvelder werd tegengehouden door de vierde official, omdat hij zijn trouwring nog om zijn vinger had zitten. En dat mag niet volgens de regels.

De Venezolaanse speler probeerde zijn ring af te doen en toen dat niet lukte haalde hij een nijptang tevoorschijn. Ook met het werktuig kreeg de voetballer het niet voor mekaar en daarom moest hij op de bank blijven zitten.

Trending