?>
Logo Goals and Glamour
Just Eat-bezorger stuurt klant vieze berichtjes op Whatsapp
© Thuisbezorgd.nl

WTF

Just Eat-bezorger stuurt klant vieze berichtjes op Whatsapp

Waarschijnlijk tik jij zonder erbij na te denken je telefoonnummer in bij Thuisbezorgd, maar misschien ben je daar na dit verhaal ietsje voorzichtiger mee.

Artikel verder na advertentie

In Engeland ging een bezorger van Just Eat met het nummer van een klant aan de haal, en begon haar creepy berichtjes te sturen.

Artikel verder na advertentie

“Ik ben degene die je maaltijd bezorgde”, antwoordde de man doodleuk toen Michelle Winter, de dame in kwestie, hem vroeg wie hij in godsnaam was. En, even later: “Als je een vriend hebt zeg het dan, want ik wil geen problemen veroorzaken.”

Artikel verder na advertentie

“Fijne avond, ik zie je bij de volgende bestelling”, sloot hij uiteindelijk af met een zoen-smiley. Ieuw.

Geen fijn idee dat een wildvreemde engerd in het bezit is van je naam, adres en telefoonnummer. Michelle diende daarom een klacht in bij Just Eat.

Het bedrijf was weinig meelevend: de dame werd aangeraden om en recensie achter te laten bij het desbetreffende restaurant en kreeg een cadeaubon van 5 euro. Excuses kwamen er niet.

Toen Michelle besloot het incident met screenshots op Twitter te zetten en duizenden reacties kreeg, nam Just Eat nogmaals contact met haar op (surprise, surprise). Het bedrijf belooft de gebeurtenis te onderzoeken. Wat er met de stalkende bezorger is gebeurd, is onduidelijk.